למה צריך אתר?

אתר אינטרנט מאפשר חשיפה של העסק שלך מסביב לשעון 24/7 גם כאשר העסק סגור לאחר שעות הפעילות. האתר מאפשר לעסק להמשיך ולתפקד במשך כל ימות השבוע ובמשך כל שעות היממה. באמצעות האתר יכול העסק להיחשף ולהציג מידע עדכני ורלוונטי לקהל הלקוחות הקיים והן לקהל לקוחות פוטנציאלים בכל זמן ובכל מקום.

חשיפה של 24/7

עבור העסק

מכירת מוצרים /

הזמנת שירותים

אונליין 

אתר אינטרנט מאפשר לעסק שלך לפעול 24/7 ובעצם מאפשר לך להציע את המוצרים ו/או השירותים לקהל הלקוחות בכל זמן נתון. הלקוחות יכולים לרכוש את המוצרים, לתאם או להזמין שירות שהעסק מציע, לבצע את התשלום ישירות באתר, לקבל מידע לגבי מוצר ו/או שירות בו הם מעוניינים ולבצע פנייה אל העסק באמצעות טופס יצירת קשר.

אמנם ייתכן שכבר יש לך בסיס לקוחות מבוסס, אבל אתר אינטרנט הוא דרך בטוחה ויעילה ליצור קשר עם לקוחות חדשים שאולי אינם מכירים את העסק שלך. לעתים קרובות אנשים פונים לאינטרנט כאשר יש להם בעיה, כאשר הם מחפשים פתרון, שירות או מוצר. אתר אינטרנט מאפשר לעסק שלך להיות חשוף לכל מי שמחפש אונליין בין עם הם לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאלים.

חיבור ללקוחות חדשים

אתר אינטרנט בונה אמינות

כלי חובה לעסק קטן כגדול

בעולם המודרני אין דבר חשוב יותר לעסק מאשר היכולת להימצא באינטרנט בכלל ובגוגל בפרט. לקוחות פוטנציאלים רבים, פונים תחילה לאינטרנט על מנת ללמוד על בית העסק שמציע מוצר או שירות בו הם מעוניינים. המקום הראשון אותו לקוחות פוטנציאלים מחפשים הוא האתר הרשמי של בית העסק, בו הם מצפים לקרוא את המידע הרלוונטי אודות העסק.

עסקים ללא אתר עדכני, עשויים לאבד אמינות כעסק בעיניי הלקוח הפוטנציאלי ולהיתפס כמיושנים או לא מהימנים. יתרה מכך, עסק ללא אתר אינטרנט רשמי בו הוא שולט על התכנים, חושף את העסק להיות נתון לחסדיהם של מידע, המלצות וביקורות שמופיעים במקומות אחרים ברשת עליהם אין לעסק שליטה.

טעות נפוצה היא לחשוב כי אתר אינטרנט הינו מוצר חובה רק לחברות גדולות או בינלאומיות. למעשה, אתר אינטרנט חשוב באותה מידה, אם לא יותר, לעסקים קטנים ומקומיים שכן הוא כלי המאפשר לעסקים להגדיל את החשיפה של העסק ללקוחות חדשים ונוספים שאחרת כנראה שלא היו נחשפים אליו.

בנוסף, הצורך של עסקים קטנים להגדיל את יכולת המכירה שלהם לקהלים מרוחקים והצורך לבנות ולחזק את אמינותו של העסק הינה גדול הרבה יותר בהשוואה לחברות ענק או מותגים גדולים.

עובדה חשובה ומעודדת הינה, שמנועי חיפוש כגון Google לעיתים קרובות מציגים תוצאות חיפוש בהתאם למיקום של המשתמש, דבר אשר משחק לטובתם על עסקים קטנים ומקומיים.במילים אחרות, אם אדם בתל אביב מחפש בגוגל "רופא שיניים" אז גוגל יציג קודם כל אתרי אינטרנט של רופאי שיניים בתל אביב.

שליטה על נוכחות העסק באינטרנט

בעלי עסקים נוטים לחשוב שדף פייסבוק או רישום במדריך מקוון (כמו דפי זהב) מספיק על מנת לתת לעסק שלהם נוכחות באינטרנט, אך זו טעות.

כאשר עסק מפרסם את עצמו באמצעות צד שלישי, או מסתמך עליהם, הוא נתון לחסדיהם. אם צד שלישי זה או אחר מחליט לסגור את חשבונך, לשנות את מדיניות השימוש שלו, לשנות באופן מהותי את מחיר השימוש בו, או אפילו מחליט לסגור את הפלטפורמה, ייתכן שהעסק יאבד את היכולת להתחבר לקהל שלו ולנהל את הנוכחות שלו באינטרנט.

אתר אינטרנט לעומת זאת, מאפשר לעסק שליטה מלאה על הנוכחות שלו ברשת, מאפשר לעסק להחליט איזה שימוש הוא עושה באתר, אילו תכנים הוא מפרסם, אילו תכונות ושימושים או רוצה באתר ואילו פעילויות הוא רוצה לאפשר למשתמשים באתר.

ליאור מור- סטודיו לעיצוב וקידום אתרים 

0528980302 | Liorimori@gmail.com